Policys

Kvalitetspolicy

Nytorgets kunder och andra intressenter kan förvänta sig att: 

  • Vi levererar i tid och enligt avtal
  • Vi ligger i framkant inom fastighetsförvaltning med god kunskap och hög kompetens
  • Vi skapar långsiktigt nöjda kunder genom att leverera en bra service 
  • Vi hanterar ärenden på ett snabbt och professionellt sätt
  • Vi är pålitliga som affärspartner, arbetsgivare eller annan partner
  • Vi samarbetar med noga utvalda kompetenta leverantörer och underentreprenörer
  • Vi kompetensutvecklar våra medarbetare för att möta våra kunders krav och förväntningar 

Vår kvalitetspolicy är förstådd och tillämpas av alla i organisationen samt kontinuerligt revideras 

Varje anställd och intern resurs åtar sig att:  

  • Uppfylla kundkrav och övriga tillämpliga krav från intressenter, inklusive tillämpliga lagar och förordningar
  • Bidra till att ständigt förbättra verksamheten och höja kvalitetsnivån 

Miljöpolicy

Vi arbetar för att skydda miljön, minska vår miljöpåverkan och utveckla vårt miljöarbete genom att:  

  •  Utbilda och motivera våra anställda att utföra sina arbetsuppgifter på ett miljömässigt ansvarsfullt sätt
  • Säkerställa att grön el används där det är möjligt
  • Utvärdera våra miljöaspekter ur ett livscykelperspektiv och skapa handlingsplaner
  • Prioritera leverantörer och underentreprenörer med ett aktivt miljöarbete
  • Ta ansvar för vårt avfall genom att bidra till återvinning så långt det är möjligt
  • Informera medarbetare och underentreprenörer om miljöledningsarbetet och om vikten av att beakta miljöfrågor i det dagliga arbetet 

 

Varje anställd och intern resurs hos oss åtar sig att: 

  • Uppfylla gällande miljörelaterade lagar och förordningar samt övriga tillämpliga bindande krav
  • Bidra till att ständigt förbättra vårt miljöledningssystem genom att verka för att uppfylla miljömålen och uppnå en bättre miljöprestanda i vår verksamhet